INDUSTRIA DI TUBI DI DINGSHENG

Cosa hè una cunnessione Flange

A cunnessione di flange, cum'è u nome implica, hè una unione chì cunnetta strettamente duie flange à i dui estremità di u pipeline.Questa articulazione hè faciule da disassemble è hà una bona prestazione di sigillatura.

1 Cosa hè una cunnessione flange
A cunnessione Flange hè in realtà un tipu di cunghjunzione chì cunnetta pipelines à l'altri, è hè ancu una manera di cunnetta, soprattuttu da fissendu dui raccordi di pipa o tubi nantu à dui flange rispettivamente, è dopu à mezu à i dui flange.Pad una rondella di flange, è infine stringhje i flange cù bulloni per fà chì si mette inseme strettamente.Stu tipu di cunnessione trà i tubi hè soprattuttu utilizatu in tubi di ghisa è tubi di gomma.

2 Cunnessu flange
I metudi di cunnessione di flange ponu generalmente esse divisi in cinque tippi: saldatura piatta, saldatura di testa, saldatura di socket, manica libera è filu.
I primi quattru sò descritti in dettagliu quì sottu:
Saldatura flat: solu a capa esterna hè saldata, è a capa interna ùn hè micca necessariu;hè generalmente usatu in pipeline media è bassa pressione, è a pressione nominali di u pipeline deve esse più bassu di 2.5MPa.Ci sò trè tippi di superfici di sigillatura per i flange di saldatura piatta, vale à dì u tipu liscio, u tipu concave-convex è u tipu di lingua è groove.Trà elli, u tipu lisu hè u più utilizatu, è hè prezzu è prezzu.
Saldatura a testa: i strati interni è esterni di a flange deve esse saldati, generalmente usati in pipeline di media è alta pressione, è a pressione nominale di u pipeline hè trà 0,25 è 2,5 MPa.A superficia di sigillatura di u metudu di cunnessione di flange di saldatura di saldatura hè cuncava è cunvexa, è a stallazione hè più cumplicata, cusì u costu di u travagliu, u metudu di installazione è u costu di materiale ausiliari sò relativamente altu.
Saldatura Socket: generalmente usata in tubi cù pressione nominale menu o uguale à 10.0MPa è diametru nominale menu o uguale à 40mm.
Manica larga: generalmente usata in pipelines cù bassa pressione ma mediu relativamente corrosivu, cusì stu tipu di flange hà una forte resistenza à a corrosione, è u materiale hè soprattuttu in acciaio inox.

3 Prucessu di cunnessione di flange
U prucessu di cunnessione di a flange hè u seguitu:
Prima, a cunnessione trà a flange è a pipeline deve risponde à i seguenti requisiti:
1. U centru di a pipa è a flange deve esse nantu à a listessa linea horizontale.
2. U centru di a pipa è a superficia di sigillatura di a flange formanu una forma verticale di 90 gradi.
3. A pusizione di i bulloni di flange nantu à u pipeline deve esse a stessa.

Siconda, a guarnizione di flange di imbottitura, i requisiti sò i seguenti:
1.In u listessu pipeline, i gaskets selezziunati per i flange cù a listessa pressione deve esse uguali, per facilità u scambiu futuru.
2. Per i pipi chì utilizanu fogli di gomma, hè megliu di sceglie i gaskets di gomma, cum'è e linee d'acqua.
3. U principiu di selezzione di a gasket hè: sceglite u più vicinu pussibule à a piccula larghezza, chì hè u principiu chì deve esse seguitu nantu à a premessa chì u gasket ùn serà micca sfracicatu.

Terzu, u flange di cunnessione
1. Verificate s'ellu i specificazioni di flanges, bulloni è gaskets risponde à i requisiti.
2. A superficia di sigillatura deve esse guardata liscia è pulita senza burrs.
3. U filu di u bolt deve esse cumpletu, ùn deve esse micca difetti, è u fitting deve esse naturali.
4. A tessitura di a gasket deve esse flexible, micca faciule d'età, è a superficia ùn deve esse danatu, arrughe, scratch è altri difetti.
5. Prima di assemblea a flange, a flange deve esse pulita per caccià l'oliu, a polvera, a ruggine è altre sundries, è a linea di sigillatura deve esse sguassata.

Quartu, u flange di assemblea
1. A superficia di sealing flange hè perpendicular à u centru di a pipa.
2. Bolts di listessa specificazione anu a listessa direzzione di stallazione.
3. A pusizione di stallazione di u flange installatu nantu à u tubu di u ramu deve esse più di 100 mm da u muru esternu di u riser, è a distanza da u muru di u bastimentu deve esse 200 mm o più.
4. Ùn intarrà u flange direttamente sottu terra, hè faciule per esse corroded.Se deve esse intarratu sottu terra, hè necessariu di fà trattamentu anti-corrosione.

4 Foto di cunnessione di flange

nutizie-03


Tempu di Post: 19-May-2022